Novi Sad
22.04.2016.
16:44 > 16:09
GSP je danas raspisao dve javne nabavke za kupovinu devet solo autobusa.
  • beki

    24.04.2016 00:39
    ...
    Svaka cast za kupovinu,ali mi nije jasno koji debil pravi raspored za Kac,Budisavu,i Kovilj?Ljudi pa u prigradske zone trebaju svi autobusi da budu zglobni,a skolovani kadrovi iz GSP-a treba da idu autobusima da idu na posao za primer narodu.
  • Nikola

    23.04.2016 21:40
    @Zas
    Živim u ulici kojom prolazi linija 5 i kroz prozor vidim autobuse, a i čujem ih. Takođe, svakodnevno koristim pomenutu liniju (nekada i po 6 puta) i znam da radnim danima (i to samo ponekad) vozi JEDAN zglobni autobus od ukupno 9 u špicu. Petkom bude koji zglobni autobus više (ali ni to uvek). Zato se nikako ne može reći da na liniji 5 voze zglobni autobusi. Linije 2 i 9 ne koristim svakodnevno, ali dok čekam druge linije u centru ili kod fakulteta gotovo nikad ne vidim zglobne autobuse na tim linijama, a nemoguće je da ih ne vidim kada kažete da „već voze“ na tim linijama (verovatno, kao i na liniji 5, vozi samo jedno zglobno vozilo).

    Znam da su zglobni autobusi skuplji i da troše više goriva, ali i prevoze veći broj putnika, što je u špicu veoma bitno jer autobusi kasne zbog gužve u saobraćaju, veoma inteligentnog sistema naplate karata kod vozača i neusklađenosti semafora sa gradskim prevozom. Takođe, nekada se ni smanjenjem intervala ne može pružiti traženi kapacitet zbog velikog zahteva za kapacitetom u veoma kratkom vremenskom intervalu (npr. kada se u nekoj školi završi nastava pa 50–100 učenika čeka autobus)

    Zglobna vozila mogu da voze na gotovo svim gradskim i i većini prigradskih linija. Eventualni problemi u gradu bi bile linije 6, 11A, 11B, 12 i 13. Voze čak i na sremskoj strani grada – viđam ih na liniji 79.

    Iskreno se nadam da ne radite u JGSP-u ili da barem ne odlučujete o kupovini autobusa i pravljenju reda vožnje. Bilo bi zaista sramota.
  • hik

    23.04.2016 10:02
    cesce
    Podrzavam kupovinu novih autobusa i nadam se cescim polascima..
  • Zas

    23.04.2016 09:52
    @Nikola
    Pa u špicu već voze zglobni 2, 5, 9. Ne znam gde živiš ili pišeš samo radi pisanja. A odgovor na pitanje zašto se kupuje više solo autobusa je taj što su oni jeftiniji i ima ih više u pogonu. Zglobni ne mogu najčešće ići istom trasom po kojoj ide solo (uske gradske ulice, sremska strana...) pa je i to razlog zašto se kupuje više solo buseva! Malo razmisli pre nego što nešto napišeš!
  • putnik

    23.04.2016 09:22
    :-)
    ja svakodnevno putujem i menjam dva busa, ali još nisam imala tu čast da se vozim onim novim što su već kupljeni. Krševi koji prokišnjavaju i udara promaja na sve strane, blago nama sa tim novinama.
  • Nikola

    22.04.2016 17:44
    Ne znam zašto se kupuje toliko solo autobusa ako se zna da zglobnih nema dovoljno i da im je prosečna starost daleko veća. Bolje bi bilo da su umesto ovih 9 solo kupili 4–5 zglobnih, a umesto već kupljenih 16 solo kupili 8-9 zglobnih. Ukupno bi onda bilo preko 20 novih zglobnih autobusa.

    Ima dosta linija na kojima bi u špicevima umesto solo trebalo da voze zglobni autobus (npr. linije 1, 2, 5 i 9).
  • zivan

    22.04.2016 17:01
    Neophodno je da GSP obnavlja i podmladjuje vozni park, ali naglasak valja staviti na ekolosski prihvatljive autobuse, za pocetak na gas kao gorivo. Joss bi bilo korisnije razvijati i povezivati postojeccu mrezzu biciklisticckih staza, te sluzzbu iznajmljivanja bicikla. Buducnost gradskog prevoza je i povratak voznji na dva toccka...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna